sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

MET jeans

MET - brändin historia alkaa vuodesta 1997, kun Moreno Giuriato ja Gegè Schiena tapasivat. Moreno Giuriato  omisti Italservicesin, firman, joka on erikoistunut kansainvälisten brändien tuottamiseen ja markkinointiin. Schiena puolestaan oli merkittävä nimi kasuaalin pukeutumisen alalla sekä 70 - luvun italialaisen farkkumuodin parissa.

Met:in kymmenen vuoden taival on ollut tutkimista, innovaatioita ja kasvun muutosta luonnollisesti jatkuvasti muuttuvalla alalla, joka ei anna hetkenkään hengähdystaukoa, mutta joka toisaalta vaatii aina vain enemmän. Tuotteiden laatuun sekä palveluihin liittyvät vaatimukset saivat yrityksen tyydyttämään entistä paremmin sekä jakeluketjun että asiakkaidensa tarpeet.

Met on kokonaisvaltainen ja rento naisten pukeutumisen merkki. Metiä kuvaillaan voimakkaasti käsityötaidon ja teknologian yhdistelijänä, mutta se on tunnettu myös materiaalivalinnoistaan ja tuotantoprosessistaan.

Brändin suurin vahvuus on sen yhtenäinen, tukeva organisaatio.Met:illä on yrityksenä neuvokas ja pätevä rakenne, joka takaa asiakaspalvelun korkean laadun, huomattavan teollisuuden joustavuuden. Yrityksen rakenne mahdollistaa tuotteen, joka seuraa markkinoiden muutoksia.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti